OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x Dostawy Usługi |
Wójt Gminy Ojrzeń woj. mazowieckie |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Gmina Ojrzeń
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Mariusz Smolski, tel., (23) 671-83-20, pokój 15 |
Adres ul. Ciechanowska 27
|
Kod pocztowy 06-456 |
Miejscowość Ojrzeń
|
Województwo mazowieckie |
Telefon (23)671-83-20
|
Faks (23)671-83-10 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ojrzen@ciechanow.pl
|
|
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x specyfikację można odbierać osobiście, za pośrednictwem poczty, uzyskanie specyfikacji jest nieodpłatne
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla zadania Kałki – Wojtkowa Wieś.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla zadania Kałki – Wojtkowa Wieś o łącznej długości: 3.203 metrów, wraz z robotami dodatkowymi i infrastrukturą towarzyszącą.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Działki gruntu na trasie projektowanej sieci wodociągowej, położone w obrębach miejscowości Kałki i Wojtkowa Wieś.
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
Słownictwo uzupełniające |
|
|
|
Główny przedmiot |
45.23.13.00-8 |
E043-6 |
Dodatkowe przedmioty |
45.23.21.00-3 |
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
- Wykonanie sieci wodociągowej i przyłączy o łącznej długości: 3.203 metrów, wraz z robotami dodatkowymi i infrastrukturą towarzyszącą. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w kosztorysie ofertowym, który stanowi integralny załącznik do SIWZ, oraz w samej SIWZ.
- Szacunkowa wartość zamówienia kształtuje się poniżej 60.000 euro (wg. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych)
II.3) termin wykonania
Data zakończenia 23/05/2004 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4.500,00 zł
(słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w terminie do dnia 03 marca 2005 r, godz. 1100.
W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu na konto Zamawiającego w BS Ciechanów nr: 87 8213 0008 2001 0005 2230 0004
Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajda się na koncie zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.
2) poręczeniach bankowych, lub udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
III.2.1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), oraz polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami
b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert).
Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.2.3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
III.2.4. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia.
III.2.5. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania.
III.2.6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 zadań polegających na budowie sieci wodociągowych o charakterze i złożoności zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających.
III.2.7. Dane dotyczące podwykonawców – Oferent w formularzu oferty musi wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku wystąpienia takiej okoliczności).
III.2.8. Dane dotyczące sytuacji finansowej oferenta – opinia bankowa dot. posiadanego przez Oferenta rachunku bankowego – wysokości obrotów, występowania zajęć egzekucyjnych itp.
III.2.9 Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.1 Zamawiający dokona kwalifikacji oferentów poprzez analizę dokumentów, o których mowa w pkt. III.2, potwierdzających spełnienie warunków, udziału w postępowaniu. Zamawiający może żądać wyjaśnień lub uzupełnienia w/w dokumentów. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie wyjaśnienia ich treści lub ich uzupełnienia.
III.3.2 Do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Oferenta, Zamawiający wzywa tylko wtedy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem zamówienia.
III.4) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odwołanie od odpowiednich przepisów:
Należne Wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności pogodowych, wstrzymujących wykonanie zamówienia, możliwe będzie dokonanie płatności częściowej – kwota wynagrodzenia za wykonane prace będzie proporcjonalna do kwoty wynagradzanie za wykonanie całości prac. Możliwe będzie dokonanie tylko jednej płatności częściowej.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) x Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 03/03/2005 (dd/mm/rrrr)
IV.3.2) Termin i miejsce składania ofert
do dnia 03/03/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 03/03/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 28 (sala konferencyjna)
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia______________________
V.2) Data OPUBLIKOWANIA ogłoszenia 14/01/2005 (dd/mm/rrrr)
Wójt Gminy Ojrzeń
Zdzisław Mierzejewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-02-14 09:40:17
- Liczba odsłon: 247
- Historia dokumentu: