OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane             x

Dostawy                              

Usługi                                  

Wójt Gminy Ojrzeń

woj. mazowieckie

SEKCJA I:    Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Gmina Ojrzeń

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Mariusz Smolski, tel., (23) 671-83-20, pokój 15

Adres

ul. Ciechanowska 27

 

Kod pocztowy

06-456

Miejscowość

Ojrzeń

 

Województwo

mazowieckie

Telefon

(23)671-83-20

 

Faks

(23)671-83-10

Poczta elektroniczna (e-mail)

ojrzen@ciechanow.pl

 

 

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1  x                                                                                   

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1  x           specyfikację można odbierać osobiście, za pośrednictwem poczty, uzyskanie specyfikacji jest nieodpłatne

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1  x                                                                                   

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla zadania Kałki – Wojtkowa Wieś.

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla zadania Kałki – Wojtkowa Wieś o łącznej długości: 3.203 metrów, wraz z robotami dodatkowymi i infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych,  usług lub miejsce dostaw

Działki gruntu na trasie projektowanej sieci wodociągowej, położone w obrębach miejscowości Kałki i Wojtkowa Wieś.

II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownictwo uzupełniające

 

 

 

Główny przedmiot

45.23.13.00-8

E043-6

Dodatkowe przedmioty

45.23.21.00-3

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 

NIE  x    TAK    

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE   x   TAK   

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i  opcji, o ile dotyczy)

  • Wykonanie sieci wodociągowej i przyłączy o łącznej długości: 3.203 metrów, wraz z robotami dodatkowymi i infrastrukturą towarzyszącą. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w kosztorysie ofertowym, który stanowi integralny załącznik do SIWZ, oraz w samej SIWZ.
  • Szacunkowa wartość zamówienia kształtuje się poniżej 60.000 euro (wg. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych)

II.3) termin wykonania

Data zakończenia 23/05/2004 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4.500,00 zł

(słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w terminie do dnia 03 marca 2005 r, godz. 1100.

W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w:

1) pieniądzu na konto Zamawiającego w BS Ciechanów nr: 87 8213 0008 2001 0005 2230 0004

Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajda się na koncie zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.

2) poręczeniach bankowych, lub udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy  oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

III.2.1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), oraz polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.2.2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy wraz z aktualnymi zaświadczeniami:

a)      Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami

b)     Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert).

Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.2.3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.

III.2.4. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia.

III.2.5. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania.

III.2.6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 zadań polegających na budowie sieci wodociągowych o charakterze i złożoności zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających.

III.2.7. Dane dotyczące podwykonawców – Oferent w formularzu oferty musi wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku wystąpienia takiej okoliczności).

III.2.8. Dane dotyczące sytuacji finansowej oferenta – opinia bankowa dot. posiadanego przez Oferenta rachunku bankowego – wysokości obrotów, występowania zajęć egzekucyjnych itp.

III.2.9 Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.3.1 Zamawiający dokona kwalifikacji oferentów poprzez analizę dokumentów, o których mowa w pkt. III.2, potwierdzających spełnienie warunków, udziału w postępowaniu. Zamawiający może żądać wyjaśnień lub uzupełnienia w/w dokumentów. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie wyjaśnienia ich treści lub ich uzupełnienia.

III.3.2 Do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Oferenta, Zamawiający wzywa tylko wtedy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem zamówienia.

III.4) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odwołanie od odpowiednich przepisów:

Należne Wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności pogodowych, wstrzymujących wykonanie zamówienia, możliwe będzie dokonanie płatności częściowej – kwota wynagrodzenia za wykonane prace będzie proporcjonalna do kwoty wynagradzanie za wykonanie całości prac. Możliwe będzie dokonanie tylko jednej płatności częściowej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony         x                                   

Przetarg ograniczony                                                     

Negocjacje z ogłoszeniem     

IV.2) Kryteria oceny ofert

     A)   x Najniższa cena   



IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do           03/03/2005  (dd/mm/rrrr)

IV.3.2) Termin i miejsce składania ofert

do dnia 03/03/2005 (dd/mm/rrrr)     Godzina  11:00 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data   03/03/2005  (dd/mm/rrrr)                              Godzina  12:00 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 28 (sala konferencyjna)

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE  x    TAK    

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz  wszelkie pomocne odniesienia______________________

V.2) Data OPUBLIKOWANIA ogłoszenia 14/01/2005  (dd/mm/rrrr)

Wójt Gminy Ojrzeń

 

Zdzisław Mierzejewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-02-14 09:40:17
  • Liczba odsłon: 247
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2235630]

przewiń do góry