Numer sprawy nadany przez zamawiającego: |
ZP 8/2005 |
|
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X |
||
Dostawy |
||
Usługi |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Gmina Ojrzeń
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Mariusz Smolski, Adam Dejnakowski, |
Adres ul. Ciechanowska 27 |
Kod pocztowy 06-456 Ojrzeń |
Miejscowość Ojrzeń |
Województwo mazowieckie |
Telefon (23)671-83-20 |
Faks (23)671-83-10 |
Poczta elektroniczna (e-mail) ojrzen@ciechanow.pl |
Adres internetowy (URL)
|
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE:
Taki jak w pkt I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) ADRES, POD KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY / WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt I.1 Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi dla zadania Kałki – Rzeszotko – Lipówiec – Grabówiec – Kownaty Borowe |
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
sieć wodociągowa PCV 110 mm: 10.689 m, |
sieć wodociągowa PCV 90 mm: 1.099 m, |
przyłącza wodociągowe PE 40 i 50 mm: 2478 m |
2 przejścia przez rzekę |
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
teren Gminy Ojrzeń |
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | ||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||
Główny przedmiot |
|
4 |
|
5 |
. |
2 |
|
3 |
. |
1 |
|
3 |
. |
0 |
|
0 |
- |
8 |
|
|
| ||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||
Dodatkowe przedmioty |
|
4 |
|
5 |
. |
2 |
|
3 |
. |
2 |
|
1 |
. |
0 |
|
0 |
- |
3 |
|
|
| ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
- |
|
|
|
| ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
- |
|
|
|
| ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
. |
|
|
|
- |
|
|
|
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Wartość powyżej równowartości kwoty 60 tys. euro. |
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 2 0 / 1 2 / 2 0 0 5 (dd/mm/rrrr)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium |
17.000,00 zł |
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustaw, |
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 700.000 PLN, |
4) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej oraz wykonali prace o przedmiocie i złożoności porównywalnej z zamówieniem, |
5) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, 6) udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów, określonych w SIWZ, według zasady "spełnia" "nie spełnia". |
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. |
|
- |
|
% |
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do |
0 |
|
8 |
/ |
0 |
|
9 |
/ |
2 |
|
0 |
|
0 |
|
5 |
(dd/mm/rrrr) |
Cena (o ile dotyczy) |
- |
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
1 |
|
3 |
/ |
0 |
|
9 |
/ |
2 |
|
0 |
|
0 |
|
5 |
(dd/mm/rrrr) |
Godzina |
1 |
|
1 |
: |
0 |
|
0 |
(gg:mm) |
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
6 |
|
0 |
dni od | |||||||||||||||||||||||
ostatecznego terminu składania ofert |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data |
1 |
|
3 |
/ |
0 |
|
9 |
/ |
2 |
|
0 |
|
0 |
|
5 |
(dd/mm/rrrr) Godzina |
1 |
|
1 |
: |
1 |
|
5 |
(gg:mm) |
Miejsce |
Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, pok. 28 (sala konferencyjna) |
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU / PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia |
|
VI.5) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA |
2 |
|
1 |
/ |
0 |
|
7 |
/ |
2 |
|
0 |
|
0 |
|
5 |
(dd/mm/rrrr) |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-21 13:30:17
- Liczba odsłon: 205
- Historia dokumentu: