Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w kwocie 500.000,00 zł.
Numer ogłoszenia w BZP: 146393 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132201 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń, Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w kwocie 500.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi bankowej w okresie od 1 września 2009 roku do 25 września 2014 roku polegającej na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 500.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu na 2009 rok z przeznaczeniem na modernizację dróg gminnych. Wypłata kredytu jednorazowa w dniu 01.09.2009 roku. 2. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu na 2009 rok z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych - modernizację dróg gminnych. Inwestycja polega na potrójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni dróg gminnych wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego. c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 1 września 2009 roku do 25 września 2014 roku. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 25.04.2010 roku e) Spłaty kapitału następować będą w 10 następujących ratach płatnych: 1. w dniu 25.04.2010 r. w kwocie 20.000 PLN 2. w dniu 25.07.2011 r. w kwocie 50.000 PLN 3. w dniu 25.10.2011 r. w kwocie 50.000 PLN 4. w dniu 25.03.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 5. w dniu 25.09.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 6. w dniu 25.12.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 7. w dniu 25.12.2013 r. w kwocie 80.000 PLN 8. w dniu 25.03.2014 r. w kwocie 50.000 PLN 9. w dniu 25.06.2014 r. w kwocie 50.000 PLN 10. w dniu 25.09.2014 r. w kwocie 50.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. 5. Kredyt będzie wykorzystany w formie gotówkowej na wskazane konto...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108863.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Ochrony Środowiska S.A. III Oddział w Warszawie, Al. Jana Pawła II 12, 00-124 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 108863.10
- Oferta z najniższą ceną: 108863.10 oferta z najwyższą ceną: 120968.72
- Waluta: PLN.
Zdzisław Mierzejewski
Wójt Gminy Ojrzeń
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-03 12:58:59
- Liczba odsłon: 237
- Historia dokumentu: