Urządzenie parku podworskiego w miejscowości Ojrzeń
Numer ogłoszenia w BZP: 14083 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Ojrzeniu , ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 23 671 83 20, faks 23 671 83 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie parku podworskiego w miejscowości Ojrzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z urządzeniem parku podworskiego w miejscowości Ojrzeń - w tym: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; roboty ziemne - formowanie nasypów (uzupełnienia gruntu, przedłużenie brzegu); mała architektura: drogi żwirowe, ławki i kosze na śmieci; placyk z paleniskiem na ognisko; pergole i kratki; mostki łukowe; ogrodzenia; zieleń: zakładanie trawników; sadzenie pnączy; sadzenie roślin okrywowych; sadzenie drzew i krzewów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 18.000,00.zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonanie co najmniej 5 (pięciu) robót w zakresie wartościowym i ilościowym zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie niższej niż 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) 5) wniesienie wadium; Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 3) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ złożonego przez Wykonawcę oraz jeżeli dotyczy to Wykonawcy również podmioty określone w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ; b) Wykaz co najmniej 5 robót o wartości lub zakresie prac zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; c) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.3 które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownika budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz inforamcji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku (określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji określonej w niniejszym punkcie, dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić przedmiotowych dokumentów (informacji bankowej lub SKOKu), może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. e) pisemne zobowiązanie podmiotów określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy to Wykonawcy, załącznik własny..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugojrzen.bip.org.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Biblioteka Publiczna w Ojrzeniu, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Ojrzeniu, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój Nr 20 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi. Umowa nr 00005-6922-UM0700163/09 RW.II./AK/0219.4-163/09 z dnia 22 października 2009 r...
Teresa Ślubowska
Kierownik Gminnej Biblioteki
Publicznej w Ojrzeniu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-21 13:20:20
- Liczba odsłon: 219
- Historia dokumentu: