Ojrzeń: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2010 rok oraz kredytu długoterminowego w wysokości 92.459,58 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 205265 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2010 rok oraz kredytu długoterminowego w wysokości 92.459,58 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch usług bankowych: KREDYT I 1. w okresie od 17 sierpnia 2010 r. do 30 grudnia 2017 r. polegającej na udzieleniu kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu na rok 2010. Wypłata kredytu jednorazowa do dnia 17 sierpnia 2010 roku. A. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 900.000 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu na 2010 rok. c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 17 sierpnia 2010 roku do 30 grudnia 2017 roku. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 30.03.2011 roku e) Spłaty kapitału następować będą w 18 następujących ratach płatnych: 1. w dniu 30.03.2011 r. w kwocie 10.000 PLN 2. w dniu 30.11.2011 r. w kwocie 50.000 PLN 3. w dniu 30.11.2012 r. w kwocie 60.000 PLN 4. w dniu 30.11.2013 r. w kwocie 60.000 PLN 5. w dniu 30.05.2014 r. w kwocie 75.000 PLN 6. w dniu 30.10.2014 r. w kwocie 75.000 PLN 7. w dniu 30.03.2015 r. w kwocie 50.000 PLN 8. w dniu 30.09.2015 r. w kwocie 50.000 PLN 9. w dniu 30.11.2015 r. w kwocie 50.000 PLN 10. w dniu 30.12.2015 r. w kwocie 20.000 PLN 11. w dniu 30.03.2016 r. w kwocie 50.000 PLN 12. w dniu 30.09.2016 r. w kwocie 70.000 PLN 13. w dniu 30.11.2016 r. w kwocie 60.000 PLN 14. w dniu 30.12.2016 r. w kwocie 50.000 PLN 15. w dniu 30.03.2017 r. w kwocie 50.000 PLN 16. w dniu 30.09.2017 r. w kwocie 50.000 PLN 17. w dniu 30.11.2017 r. w kwocie 50.000 PLN 18. w dniu 30.12.2017 r. w kwocie 20.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. h) Koszty obsługi kredytu stanowią: - prowizja przygotowawcza - oprocentowanie kredytu i) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów - wyliczany jako średnia z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. j) Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej na wskazane konto. KREDYT II 1. w okresie od 17 sierpnia 2010 r. do 30 września 2012 r. polegającej na udzieleniu kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Wypłata kredytu jednorazowa do dnia 17 sierpnia 2010 roku. A. Charakterystyka kredytu: i) Kwota kredytu: 92.459,58 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt dziewięć złotych i pięćdziesiąt osiem groszy) j) Kredyt przeznacza się na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. k) Okres kredytowania od 17 sierpnia 2010 roku do 30 września 2012 roku. l) Karencja w spłacie rat kredytu do 30.03.2011 roku m) Spłaty kapitału następować będą w 3 następujących ratach płatnych: a. w dniu 30.03.2011 r. w kwocie 10.000 PLN b. w dniu 30.09.2011 r. w kwocie 32.459,58 PLN c. w dniu 30.09.2012 r. w kwocie 50.000 PLN n) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca o) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. p) Koszty obsługi kredytu stanowią: - prowizja przygotowawcza - oprocentowanie kredytu i) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów - wyliczany jako średnia z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. j) Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej na wskazane konto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwa jest zmiana stawki procentowej marży banku - jedynie w wypadku jej obniżenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój Nr 20, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-30 17:15:12
  • Liczba odsłon: 238
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2235308]

przewiń do góry