Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN - w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 - 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN
Numer ogłoszeniaw BZP: 345335 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN - w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 - 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi bankowej kredytu: 1. w okresie od 21 grudnia 2010 r. do 30 grudnia 2014 r. polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN - w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 - 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN Wypłata kredytu jednorazowa do dnia 21 grudnia 2010 roku. A. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 242.600 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu na 2010 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 21 grudnia 2010 roku do 30 grudnia 2014 roku. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 30.04.2011 roku e) Spłaty kapitału następować będą w 18 następujących ratach płatnych: 1. w dniu 30.04.2011 r. w kwocie 10.000 PLN 2. w dniu 30.11.2011 r. w kwocie 40.000 PLN 3. w dniu 30.12.2011 r. w kwocie 42.600 PLN 4. w dniu 30.11.2012 r. w kwocie 10.000 PLN 5. w dniu 30.12.2013 r. w kwocie 50.000 PLN 6. w dniu 30.12.2014 r. w kwocie 90.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. h) Koszty obsługi kredytu stanowią: - prowizja przygotowawcza - oprocentowanie kredytu i) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów - wyliczany jako średnia z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. j) Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej na wskazane konto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie żąda dokumentów na spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
-
inne dokumenty
projekt umowy kredytowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
n/d
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwa jest zmiana stawki procentowej marży banku - jedynie w wypadku jej obniżenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pok. Nr 20 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ojrzeń
Zdzisław Mierzejewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-02 11:37:35
- Liczba odsłon: 267
- Historia dokumentu: