OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane x

Dostawy 

Usługi 

Wójt Gminy Ojrzeń

woj. mazowieckie

SEKCJA I: Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Gmina Ojrzeń



Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Mariusz Smolski, tel., (23) 671-83-20, pokój 17

Adres

ul. Ciechanowska 27


Kod pocztowy

06-456

Miejscowość

Ojrzeń


Województwo

mazowieckie

Telefon

(23)671-83-20


Faks

(23)671-83-10

Poczta elektroniczna (e-mail)

ojrzen@ciechanow.pl



I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 x

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x (specyfikację można odbierać osobiście, lub za pośrednictwem poczty)

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 x

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

„Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg gminnych: Luberadz - Luberadzyk odcinek długości 2600 m., w miejscowości Młock odcinek długości 200 m., wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni żwirowej drogi gminnej w miejscowości Młock – odcinek długości 450 m”

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

1/ Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni kruszywem naturalnym z zastosowaniem emulsji K1-65 lub K2-65 dróg gminnych:

a)Luberadz - Luberadzyk:

• długość 2.600 m, szerokość na odcinku 1.000 m – 3,5 m, na odcinku 1.600 m – 4 m planowanej nawierzchni

• rodzaj nawierzchni: mieszanka mineralno – bitumiczna z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65,

•nawierzchnia nawierzchni do wykonania: 9.900 m2

• roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym.

• odcinek o długości 2.060 m, o szerokości na odcinku 460 m – 3,5 m, na odcinku 1.600 m – 4,0 m stanowi przedmiot wniosku Zamawiającego o dofinansowanie z FOGR, z uwagi na co będzie rozliczany oddzielnym kosztorysem powykonawczym i fakturą.

b)Młock odcinek długości 200 m:

•długość 200 m, szerokość 2,50 m planowanej nawierzchni

• rodzaj nawierzchni: mieszanka mineralno – bitumiczna z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65,

•powierzchnia nawierzchni do wykonania: 500 m2

• roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym.

2/ Wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni żwirowej drogi w miejscowości Młock – odcinek długości 450 m:

•długość 450 m, szerokość 3 m planowanej nawierzchni z tego:

• rodzaj nawierzchni na odcinku 100 m: mieszanka mineralno – bitumiczna z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65,

•powierzchnia nawierzchni do wykonania mieszanką mineralno bitumiczną: 300 m2

• warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – do wykonania na odcinku 350 m,

•powierzchnia nawierzchni do wykonania mieszanką mineralno – asfaltową – 1050 m2.

• roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym.

•skropienie międzywarstwowe przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni emulsją asfaltową,

3/ Szczegółowy zakres prac określają: szczegółowe specyfikacje techniczne dla – załącznik nr 1 do SIWZ, oraz przedmiary robót.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Drogi gminne, położone w miejscowościach Luberadz, Luberadzyk i Młock.


II.1.5) Nomenklatura


II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownictwo uzupełniające

Główny przedmiot

45.23.31.42-6

E043-6

Dodatkowe przedmioty

45.20.00.00-9



45.23.32.20-7


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE x TAK 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE x TAK 


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

  • Roboty przygotowawcze: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowe równiarka samojezdną wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym,

  • Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni brukowej,

  • Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni żwirowej kruszywem o uziarnieniu 8/16, 6,3/12, 2/6,3 mm z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65

  • Skropienie międzywarstwowe przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,15-0,20 kg/m2,

  • Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm

II.3) termin wykonania

Data zakończenia 31/07/2006 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4.000,00 zł

(słownie: cztery tysiące zł) w terminie do dnia 14 marca 2006 r.

W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w:

1) pieniądzu na konto Zamawiającego w BS Ciechanów nr: 87 8213 0008 2001 0005 2230 0004

Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajda się na koncie zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.

2) poręczeniach bankowych, lub udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a. kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane w zakresie dróg lub bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 zezm.) o stażu całkowitym min. 15 lat, jako kierownik dla podobnych robót – 10 lat,

b. majster – staż min. 10 lat, dla podobnych robót min. 5 lat,

c. laborant – staż min. 3 lata, dla podobnych robót – min. 2 lata

3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy.

4) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;

5) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 20 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot.

6) dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym – sprzętem (własnym lub dzierżawionym) - zestawienie sprzętu wymaganego:

a. skrapiarka do emulsji z komputerowym programowaniem natrysku o pojemności min. 9000 l – 1 szt.,

b. rozsypywarka lub rozściełacz kruszywa – 1 szt.,

c. walec stalowy gładki – 1 szt.,

d. walec ogumiony ciężki – 1 szt.,

e. samochód dostawczy – 1 szt.,

f. samochód samowyładowczy – szt. 4,

g. cysterna do emulsji – szt. 2.

7) Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy.

8) Posiadają na własność lub mają dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia,

9) Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym zgodne z przepisami odrębnymi.

III.3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.3.1 Zamawiający dokona kwalifikacji oferentów poprzez analizę dokumentów, potwierdzających o których mowa w pkt. III.2, (określonych w SIWZ) potwierdzających spełnienie warunków, udziału w postępowaniu. Zamawiający może żądać wyjaśnień lub uzupełnienia w/w dokumentów. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie wyjaśnienia ich treści lub ich uzupełnienia.

III.3.2 Do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, Zamawiający wzywa tylko wtedy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem zamówienia.


SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony x

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 

IV.2) Kryteria oceny ofert

A) x Najniższa cena

lub

B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 08/03/2006 (dd/mm/rrrr)

IV.3.2) Termin i miejsce składania ofert

do dnia 14/03/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 14/03/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:30 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 28 (sala konferencyjna)

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE TAK 

V.2) Data OPUBLIKOWANIA ogłoszenia 24/02/2006 (dd/mm/rrrr)

                                                                        Wójt Gminy Ojrzeń

                                                                       Zdzisław Mierzejewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-02-24 20:07:35
  • Liczba odsłon: 223
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2235658]

przewiń do góry