Treść ogłoszenia zawarta jest na stronie: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 05-10-2016
Nazwa zamawiającego
GMINA OJRZEŃ
Numer ogłoszenia
1007673
Status ogłoszenia
Aktualne
Treść ogłoszenia została zmieniona
Dodano Kolejne (z dnia
03.10.2016 r.) pytania i wyjaśnienia zamawiającego w punkcie: Załączniki
zawarta jest pełna treść zapytań wykonawców i odpowiedzi zamawiającego,
w pliku 2 Wyjaśnienia treści zapytania. Wyjaśnienia stanowią integralną
część zapytania. Nie wydłużono terminu na składanie ofert.
Dodano pytania i wyjaśnienia zamawiającego w punkcie: Załączniki zawarta jest pełna treść zapytań wykonawców i odpowiedzi zamawiającego. Wyjaśnienia stanowią integralną część zapytania. Nie wydłużono terminu na składanie ofert.
Dodano pytania i wyjaśnienia zamawiającego w punkcie: Załączniki zawarta jest pełna treść zapytań wykonawców i odpowiedzi zamawiającego. Wyjaśnienia stanowią integralną część zapytania. Nie wydłużono terminu na składanie ofert.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 05 października 2016 r. do godz.
11:00 w wersji papierowej na adres: Gmina Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27,
06-456 Ojrzeń
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Adam Dejnakowski
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do celów
dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów, biorących udział w
projekcie:
1) 2 sztuki projektorów multimedialnych
2) 21 sztuk - laptopów,
3) 20 sztuk zestawów komputerowych,
4) 4 sztuki - Program komputerowy dla kółka szachowego
1) 2 sztuki projektorów multimedialnych
2) 21 sztuk - laptopów,
3) 20 sztuk zestawów komputerowych,
4) 4 sztuki - Program komputerowy dla kółka szachowego
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
ciechanowski
Miejscowość:
Ojrzeń
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem niniejszego zamówienia jest
zakup i dostawa sprzętu komputerowego do celów dydaktycznych dla szkół
podstawowych i gimnazjów, biorących udział w projekcie „W gminie Ojrzeń
patrzymy w przyszłość” – projekt edukacyjny dla szkół”
Przedmiot zamówienia
1.1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do celów
dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjów, biorących udział w
projekcie:
1) 2 sztuki projektorów multimedialnych
2) 21 sztuk - laptopów,
3) 20 sztuk zestawów komputerowych,
4) 4 sztuki - Program komputerowy dla kółka szachowego
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania cenowego.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty opisów technicznych zaoferowanych urządzeń wraz z danymi technicznymi.
Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania cenowego) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach.
1.4. Wymagania ogólne:
1) Dostarczony sprzęt wraz z oprogramowaniem musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży.
2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy prze datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno – użytkowe.
3) Urządzenia będą posiadały wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiot zamówienia do Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
5) Wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych urządzeń ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku.
1.5. Wymagania dotyczące odbioru:
1) Końcowy odbiór nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy.
2) Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół ich odbioru przez Zamawiającego, przygotowany w dwóch egzemplarzach i podpisany przez Strony umowy.
1) 2 sztuki projektorów multimedialnych
2) 21 sztuk - laptopów,
3) 20 sztuk zestawów komputerowych,
4) 4 sztuki - Program komputerowy dla kółka szachowego
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania cenowego.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty opisów technicznych zaoferowanych urządzeń wraz z danymi technicznymi.
Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 3 do zapytania cenowego) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach.
1.4. Wymagania ogólne:
1) Dostarczony sprzęt wraz z oprogramowaniem musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży.
2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane najpóźniej 12 miesięcy prze datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno – użytkowe.
3) Urządzenia będą posiadały wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiot zamówienia do Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń.
5) Wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych urządzeń ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku.
1.5. Wymagania dotyczące odbioru:
1) Końcowy odbiór nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy.
2) Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół ich odbioru przez Zamawiającego, przygotowany w dwóch egzemplarzach i podpisany przez Strony umowy.
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
48000000- 8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 10 dni od dnia zawarcia umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie precyzuje w
zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym
charakterze tj. polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości
minimum 65.000,00 (sześćdziesiąt pięć tysięcy), wraz podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie precyzuje w
zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w
zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje w
zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile zmiany te wynikły z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: terminu obowiązywania
umowy, harmonogramu i terminów realizacji dostawy, zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
2. Formularz cenowy (stanowiący załącznik do zapytania cenowego).
3. Opis techniczny zaoferowanych urządzeń wraz z danymi technicznymi.
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2)
5. Dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
6. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
2. Formularz cenowy (stanowiący załącznik do zapytania cenowego).
3. Opis techniczny zaoferowanych urządzeń wraz z danymi technicznymi.
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2)
5. Dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
6. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena oferty 90%
2 Termin realizacji zamówienia 10%
1) Zasady oceny kryterium „CENA” (C)
W kryterium cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Cn
C = ……………… x 100 x waga kryterium 90%
Co
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert ważnych
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wskaźnik stały
90% - procentowe znaczenie kryterium „cena”
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 90%.
2) Zasady oceny kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T)
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający przyzna punkty, jeśli zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie krótszy niż wymagany tj. 10 dni. Dolna granica ocenianego terminu wynosi 5 dni.
Zamawiający będzie oceniał zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca otrzyma 10 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni.
Wykonawca otrzyma 8 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni.
Wykonawca otrzyma 5 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni.
3) Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
O = C + T gdzie:
O - ogólna ilość punktów przyznana ofercie
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
T - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.
2. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach.
Lp Nazwa kryterium Waga kryterium
1 Cena oferty 90%
2 Termin realizacji zamówienia 10%
1) Zasady oceny kryterium „CENA” (C)
W kryterium cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Cn
C = ……………… x 100 x waga kryterium 90%
Co
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert ważnych
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wskaźnik stały
90% - procentowe znaczenie kryterium „cena”
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 90%.
2) Zasady oceny kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T)
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający przyzna punkty, jeśli zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie krótszy niż wymagany tj. 10 dni. Dolna granica ocenianego terminu wynosi 5 dni.
Zamawiający będzie oceniał zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca otrzyma 10 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni.
Wykonawca otrzyma 8 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni.
Wykonawca otrzyma 5 pkt. – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni.
3) Liczba punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
O = C + T gdzie:
O - ogólna ilość punktów przyznana ofercie
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”
T - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”
1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.
2. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu
interesów realizacja przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego nie
może być udzielona podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z postępowania zostaną ponadto wykluczeni wykonawcy nie spełniający warunków udziału w nim postawionych.
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z postępowania zostaną ponadto wykluczeni wykonawcy nie spełniający warunków udziału w nim postawionych.
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa
GMINA OJRZEŃ
Adres
Ciechanowska 28
06-456 Ojrzeń
mazowieckie , ciechanowski
Numer telefonu
0236718320
Fax
0236718310
NIP
5661874365
Tytuł projektu
"W Gminie Ojrzeń patrzymy w przyszłość"- projekt edukacyjny dla szkół
Numer projektu
RPMA.10.01.01-14-3692/15-00
Inne źródła finansowania
Budżet Państwa
Zdzisław Mierzejewski
Wójt Gminy Ojrzeń
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-03 12:15:45
- Liczba odsłon: 590
- Historia dokumentu: