|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gmina Ojrzeń | |||
Adres pocztowy: ul. Ciechanowska 27 | |||
Miejscowość: Ojrzeń |
Kod pocztowy: 06-456 |
Województwo: mazowieckie | |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel.: (0-23) 671-83-20 | ||
E-mail: |
Fax: (0-23) 671-83-10 | ||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): | |||
| |||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: | |||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I | ||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: | |||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II | ||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: | |||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III | ||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa X Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
Ogólne usługi publiczne X Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Modernizacja boiska wiejskiego we wsi Kraszewo - etap I wykonanie przygotowania terenu, podbudowy i drenażu płyty boiska | ||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług | ||||
(a) Roboty budowlane |
||||
Wykonanie X Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
| ||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych miejscowość Kraszewo, Gmina Ojrzeń |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług | ||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
| |||
|
|||
| |||
| |||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Modernizacja boiska wiejskiego we wsi Kraszewo – polegające na przygotowaniu terenu, wykonaniu częściowej podbudowy, kanalizacji dzeszczowej oraz drenażu terenu | |||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego Opis materiałów które wykonawca będzie stosował do realizacji przedmiotu zamówienia. | |||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) | |
Główny przedmiot |
45.11.27.20-8 |
E043-6 K012-2 | |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - | |
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie | |||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie | |||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres plantowanie terenu – |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 03/11/2006 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00.zł (słownie: sześć tysięcy złotych) |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. kierownik budowy – staż pracy min. 5 lat. b. operator koparki lub/i koparko – ładowarki, koparko – spycharki, spycharki – 2 pracowników, staż pracy min. 5 lat, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 70.000 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujących roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 7) dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym – sprzętem (własnym lub dzierżawionym) - zestawienie sprzętu wymaganego: a. Koparka lub koparko – ładowarka, koparko spycharka do prowadzenia prac ziemnych – szt. 2 b. Spycharka lub koparko spycharka, równiarka do prowadzenia prac ziemnych – szt. 1. c. Samochód samowyładowczy – szt. 1 d. Samochód dostawczy – szt. 1 8) udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. 9) Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady "spełnia" "nie spełnia" na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz co najmniej 5 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik własny wykonawcy, e) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 70.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.2 które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) – załącznik własny wykonawcy, i) wykaz wymaganego dla realizacji zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, określonego w pkt III.1.7 – załącznik własny wykonawcy. j) dowód wpłacenia/wniesienia wadium. |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1. 2. 3. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X | |||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://www.ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatności: |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 09/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 09/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:15 Miejsce Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr. 28 I piętro. |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data opublikowania niniejszego ogłoszenia: 29/09/2006 (dd/mm/rrrr) |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-29 11:32:02
- Liczba odsłon: 214
- Historia dokumentu: