Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Gmina Ojrzeń
Adres pocztowy:
Ciechanowska 27
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Ojrzeń 06-456 mazowieckie
Telefon: Fax:
0-23 671-83-20 0-23 671-83-10
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Dostawy oleju napędowego

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego - w przewidywanej ilości 39.000 litrów (spełniający normę PN-EN-590:2002), przy czym w okresie dostaw na przełomie roku, tj. od 15 października do 31 marca olej musi spełniać następujący warunek: temperatura zablokowania zimnego filtra minimum - 30oC (minus trzydzieści stopni Celsjusza). Dostawy będą realizowane w okresie 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) od daty udzielenia zamówienia i będą miały charakter okresowy, w miarę występujących u Zamawiającego potrzeb. Olej napędowy będzie dostarczany doraźnie przez Wykonawcę w stacjach benzynowych zlokalizowanych nie dalej niż 8 km od siedziby Zamawiającego (Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27), bądź też za pomocą zalegalizowanych dystrybutorów przenośnych (np. zlokalizowanych na pojazdach samochodowych) do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego. W przypadku dostaw za pomocą cystern samochodowych, dystrybutor wydawczy takiej cysterny musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar. Wszelkie koszty związane z dostawą paliwa, poza kosztami dojazdu do stacji benzynowej zlokalizowanej nie dalej niż 8 km od siedziby Zamawiającego będą obciążać Wykonawcę (np. dojazd cysterny z dystrybutorem celem zatankowania pojazdów). Zamówienie będzie realizowane w formie sukcesywnych dostaw (w miarę występujących potrzeb) w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Miejscem dostaw paliwa będą bądź stacje Wykonawcy zlokalizowane nie dalej niż w promieniu 8 km od siedziby Zamawiającego, lub też baza Zamawiającego, zlokalizowana w miejscowości Ojrzeń, w przypadku realizowania dostaw za pomocą cystern/zbiorników.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 23.12.11.00-2
Dodatkowe przedmioty


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. DzU. z 2006 r. poz. 164 Nr 1163 z póź. zm.) nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (koncesje i zezwolenia); 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 3)dysponują potencjałem technicznym (min. 1 pojazdem do realizacji dostaw oleju napędowego wraz z legalizacją odmierzacza paliw) - jeżeli dostawy będą realizowane do bazy zamawiającego,

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; e) w przypadku realizowania dostaw za pomocą cystern/zbiorników dokument poświadczająca legalizację Głównego Urzędu Miar dla odmierzacza paliw znajdującego się na pojeździe dostawczym (autocysternie). Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

https://ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

GMINA OJRZEŃ Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń Tel./fax (23) 671-83-20 / (23) 671-83-10 e-mail: ojrzen@ciechanow.pl

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 22/02/2008   Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

n/d



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-13 15:16:39
  • Liczba odsłon: 216
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2235808]

przewiń do góry