Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:
Gmina Ojrzeń
Adres pocztowy:
Ciechanowska 27
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Ojrzeń 06-456 mazowieckie
Telefon: Fax:
0-23 671-83-20 0-23 671-83-10
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Modernizacja dróg gminnych

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1/ Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni kruszywem naturalnym z zastosowaniem emulsji K1-65 lub K2-65 dróg gminnych w miejscowościach: Ojrzeń, Rzeszotko, Lipówiec i Grabówiec z podziałem na trzy odrębne odcinki: a)ulica Polna - Ojrzeń - odcinek 400 m: długość 400 m, szerokość 4,5 m planowanej nawierzchni; rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65; powierzchnia nawierzchni do wykonania: 1.800 m2; roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. b) Rzeszotko - odcinek 400 m: długość 400 m, szerokość 3,5 m planowanej nawierzchni rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65; powierzchnia nawierzchni do wykonania: 1.400 m2; roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. c) Grabówiec - Lipówiec - odcinek 950 m: długość 950 m, szerokość 3,5 m planowanej nawierzchni; rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65; powierzchnia nawierzchni do wykonania: 3.325 m2 roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny
Glówny przedmiot 45.23.31.42-6
Dodatkowe przedmioty 45.20.00.00-9
45.23.32.20-7



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 31/07/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00.zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.), o stażu całkowitym min. 15 lat, jako kierownik dla podobnych robót - 10 lat, b.majster - staż min. 10 lat, dla podobnych robót min. 5 lat, c.laborant - staż min. 3 lata, dla podobnych robót - min. 2 lata 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4)wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 5)udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 20 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 6)dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym - sprzętem (własnym lub dzierżawionym) - zestawienie sprzętu wymaganego: a.skrapiarka do emulsji z komputerowym programowaniem natrysku o pojemności min. 9000 l - 1 szt., b.rozsypywarka lub rozściełacz kruszywa - 1 szt., c.walec stalowy gładki - 1 szt., d.walec ogumiony średni - 1 szt., e.samochód dostawczy - 1 szt., f.samochód samowyładowczy - szt. 4, g.cysterna do emulsji - szt. 2. 7)Posiadają na własność lub mają dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia, 8)Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym zgodne z przepisami odrębnymi. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ; c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)Wykaz co najmniej 20 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy; e)Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.2 które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy, f)wykaz wymaganego dla realizacji zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, określonego w pkt III.1.6 - załącznik własny wykonawcy; g)Dane dotyczące laboratorium, które wykonawca posiada lub do którego będzie miał dostęp (lub stosowne oświadczenie); h)Oświadczenie o technicznym zabezpieczeniu robót zgodnym z wymogami określonymi w pkt III.1.8 - załącznik własny wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

https://ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Ojrzeń Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń Tel./fax.: (23) 671-83-20 / (23) 671-83-10

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 17/03/2008   Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Gminy Ojrzeń Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

n/d

Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-25 16:36:45
  • Liczba odsłon: 215
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2235779]

przewiń do góry