Wersja archiwalna 2005-05-05 15:44:02

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane         x

Dostawy                       

Usługi                            

Wójt Gminy Ojrzeń

woj. mazowieckie

SEKCJA I:   Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

Nazwa

Gmina Ojrzeń

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Adam Dejnakowski, tel., (23) 671-83-20, pokój 15

Adres

ul. Ciechanowska 27

 

Kod pocztowy

06-456

Miejscowość

Ojrzeń

 

Województwo

mazowieckie

Telefon

(23)671-83-20

 

Faks

(23)671-83-10

Poczta elektroniczna (e-mail)

ojrzen@ciechanow.pl

 

 

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1  x                                                                 

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1  x       (specyfikację można odbierać osobiście, za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną)

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1  x                                                                 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Remont chodnika przy drodze krajowej nr 50 w m. Ojrzeń.

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

remont chodnika przy drodze krajowej nr 50 w m. Ojrzeń na odcinku od km 14+824 do km 15 +512 CPV słownictwo główne: Główny przedmiot: 45233222-1 Roboty w zakresie chodników, Dodatkowe przedmioty: 45100000-8 , Przygotowanie terenu pod budowę, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich  części  oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45233330-1 Fundamentowanie ulic, słownictwo uzupełniające: E043-6 – zgodnie z normami i specyfikacjami, polegający na rozebraniu istniejących chodników oraz nawierzchni na wyjazdach. Chodnik z płyt betonowych i nawierzchni bitumicznej zostanie zastąpiony chodnikiem z kostki betonowej o szerokości 2,00 m łącznie z krawężnikiem i obrzeżem – szerokość samego chodnika -1,72m. Szczegółowe informacje w SIWZ.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Chodniki położone wzdłuż drogi krajowej nr 50 w miejscowości Ojrzeń.

 

II.1.5) Nomenklatura

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownictwo uzupełniające

 

 

 

Główny przedmiot

45.23.32.22-1

E043-6

Dodatkowe przedmioty

45.11.00.00-1

 

 

45.10.00.00-8

 

 

45.11.12.00-0

 

 

45.20.00.00-9

 

 

45.23.33.30-1

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 

NIE  x   TAK   

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE   x   TAK   

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i  opcji, o ile dotyczy)

  • Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego, wykonanie nawierzchni chodników wraz z wjazdami z kostki betonowej, wykonanie przejść dla pieszych – szczegółowe informacje w Rozdziale III SIWZ – przedmiar robót.
  • Szacunkowa wartość zamówienia kształtuje się poniżej 60.000 euro (wg. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych)

II.3) termin wykonania

Data zakończenia 31/08/2005  (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 zł

(słownie: pięć tysięcy zł) w terminie do dnia 27.05.2005 r, godz. 1100.

W zależności od wyboru Oferenta, wadium może być wniesione w:

1) pieniądzu na konto Zamawiającego w BS Ciechanów nr: 87 8213 0008 2001 0005 2230 0004

Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajda się na koncie zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.

2) poręczeniach bankowych, lub udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy  oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

III.2.1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

III.2.2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy wraz z aktualnymi zaświadczeniami:

a)     Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami

b)     Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert).

Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.2.3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.

III.2.4. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia.

III.2.5. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania.

III.2.6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat min. 5 zadań polegających na budowie lub remoncie chodników o charakterze i złożoności zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających.

III.2.7. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót załącznik własny do oferty.

III.2.8. Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.3.1 Zamawiający dokona kwalifikacji oferentów poprzez analizę dokumentów, o których mowa w pkt. III.2, potwierdzających spełnienie warunków, udziału w postępowaniu. Zamawiający może żądać wyjaśnień lub uzupełnienia w/w dokumentów. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie wyjaśnienia ich treści lub ich uzupełnienia.

III.3.2 Do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Oferenta, Zamawiający wzywa tylko wtedy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem zamówienia.

 

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony    x                            

Przetarg ograniczony                                        

Negocjacje z ogłoszeniem  

IV.2) Kryteria oceny ofert

     A)     Najniższa cena   

lub

     B)   x Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

1.     cena - 70 %

2.     termin płatnośći - 15 %

3.     okres udzielonej gwarancji – 25 %

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do       27/05/2005  (dd/mm/rrrr)

IV.3.2) Termin i miejsce składania ofert

do dnia 27/05/2005 (dd/mm/rrrr)     Godzina  11:00 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data   27/05/2005  (dd/mm/rrrr)                   Godzina  11:00 (gg:mm)

Miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 28 (sala konferencyjna)

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE  x   TAK   

V.2) Data OPUBLIKOWANIA ogłoszenia 05/05/2005  (dd/mm/rrrr)

 

                                                                                     Wójt Gminy Ojrzeń

 

                                                                                  Zdzisław Mierzejewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2005-05-05
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2005-05-05 15:44:02
  • Liczba odsłon: 215
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236028]

przewiń do góry