Wersja archiwalna 2009-08-12 15:14:20

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w kwocie 500.000,00 zł
Numer ogłoszenia w BZP: 132201 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, inwestycyjnego w kwocie 500.000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie usługi bankowej w okresie od 1 września 2009 roku do 25 września 2014 roku polegającej na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 500.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu na 2009 rok z przeznaczeniem na modernizację dróg gminnych. Wypłata kredytu jednorazowa w dniu 01.09.2009 roku. 2. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu na 2009 rok z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych - modernizację dróg gminnych. Inwestycja polega na potrójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni dróg gminnych wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego. c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 1 września 2009 roku do 25 września 2014 roku. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 25.04.2010 roku e) Spłaty kapitału następować będą w 10 następujących ratach płatnych: 1. w dniu 25.04.2010 r. w kwocie 20.000 PLN 2. w dniu 25.07.2011 r. w kwocie 50.000 PLN 3. w dniu 25.10.2011 r. w kwocie 50.000 PLN 4. w dniu 25.03.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 5. w dniu 25.09.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 6. w dniu 25.12.2012 r. w kwocie 50.000 PLN 7. w dniu 25.12.2013 r. w kwocie 80.000 PLN 8. w dniu 25.03.2014 r. w kwocie 50.000 PLN 9. w dniu 25.06.2014 r. w kwocie 50.000 PLN 10. w dniu 25.09.2014 r. w kwocie 50.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. 5. Kredyt będzie wykorzystany w formie gotówkowej na wskazane konto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z koncesją lub zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu /jeżeli wykonawcę reprezentuje przedstawiciel/ - załącznik własny wykonawcy;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń Tel./fax (23) 671-83-20 / (23) 671-83-10 e-mail: ojrzen@ciechanow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-12 15:14:20
  • Liczba odsłon: 236
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236059]

przewiń do góry