Wersja archiwalna 2009-08-19 12:31:42
Ojrzeń: Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś - Brodzięcin - etap II
Numer ogłoszenia: 136075 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś - Brodzięcin - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Brodzięcin od km 0+000,00 do km 1+000. Zakres robót w II etapie przewiduje wykonanie robót ziemnych oraz dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, chodnika w miejscowości Nowa Wieś, rowów odwadniających i poboczy. -Klasa projektowanej drogi: L. -Szerokość nawierzchni bitumicznej - 5 m i 5,5 m -szerokość poboczy - 2x0,75 m -konstrukcja nawierzchni dla ruchu lekkiego - KR1 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg. PN-S-96025 BA 0/12,8 o grubości 4 cm; - warstwa wiążąca - wyrównawcza z betonu asfaltowego wg. PN-S-96025 BA 0/16 grubości średnio 4,37 - 109 kg/m2 - zdjęcie humusu z poboczy i uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym 2/ Szczegółowy zakres prac określa: 1. projekt budowlano wykonawczy przebudowy drogi gminnej Nowa Wieś - Brodzięcin, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne przebudowy drogi gminnej Nowa Wieś - Brodzięcin- załącznik Nr 2 do SIWZ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1, 45.11.27.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.80-5, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13.000,00.zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 4) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ; c) Wykaz co najmniej 5 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy; d) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.5 SIWZ które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń fax (23) 671-83-10 e-mail: ojrzen@ciechanow.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
Wójt Gminy Ojrzeń
Zdzisław Mierzejewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-19
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-19 12:31:42
- Liczba odsłon: 326
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: