Wersja archiwalna 2009-08-20 12:38:10

Ojrzeń: Zakup używanego ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Kraszewo
Numer ogłoszenia w BZP: 136931 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Kraszewo.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego używanego samochodu ciężkiego ratowniczo-gaśniczego o określonych niżej parametrach: a) rok produkcji - nie wcześniejszy niż rok 1998 b) przebieg - nie większy niż 115 000 km c) silnik - wysokoprężny (diesel) o mocy minimum 200 KM, skrzynia biegów manualna lub automatyczna wraz z blokadą mostu d) masa całkowita - powyżej 14 ton (14.000 kg) e) zbiornik wody wykonany z blachy kwasoodpornej o pojemności nie mniejszej niż 9.000 l wody f) szybkie natarcie g) syrena pneumatyczna h) belka świetlna umieszczona na dachu kabiny i) miarki poziomu wody w zbiorniku umieszczone na przedniej lub tylnej części zabudowy j) schowek zamykany aluminiową roletą k) wyposażenie w autopompę lub motopompę o wydajności nie mniejszej niż 1.500 l/min - przebieg motopompy nie może być większy niż 10 motogodzin. l) wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry w pojeździe (olej silnikowy, przekładniowy, płyn chłodzący, filtr paliwa, powietrza, oleju).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. poz. 223 Nr 1655 ze zm.) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ;.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń fax (23) 671-83-10 e-mail: ojrzen@ciechanow.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d

     

    Zdzisław Mierzejewski

    Wójt Gminy Ojrzeń

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
    • Data udostępnienia w BIP: 2009-08-20
    • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
    • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-20 12:38:10
    • Liczba odsłon: 237
    • wróć do wersji akturalnej
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 2236662]

    przewiń do góry