Wersja archiwalna 2009-11-23 14:41:25

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, obrotowego w kwocie 500.000 zł
Numer ogłoszenia w BZP: 218027 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, obrotowego w kwocie 500.000 zł.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie usługi bankowej w okresie od 10 grudnia 2009 roku do 10 grudnia 2017 roku polegającej na udzieleniu kredytu obrotowego w wysokości 500.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu w 2009 roku. Wypłata kredytu jednorazowa w dniu 10.12.2009 roku. 2. Charakterystyka kredytu: a) Kwota kredytu: 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) b) Kredyt przeznacza się na pokrycie planowanego deficytu w 2009 roku c) Kredyt długoterminowy powyżej 3 lat - okres kredytowania od 10 grudnia 2009 roku do 10 grudnia 2017. d) Karencja w spłacie rat kredytu do 10.03.2010 roku e) Spłaty kapitału następować będą w następujących ratach płatnych: -w dniu 10.03.2010 r. w kwocie 10.000 PLN -w dniu 10.03.2011 r. w kwocie 10.000 PLN -w dniu 10.12.2012 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2013 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2014 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2015 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2015 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2016 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2016 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.06.2017 r. w kwocie 50.000 PLN -w dniu 10.12.2017 r. w kwocie 80.000 PLN f) Odsetki od udzielonego kredytu płatne do 30 dnia każdego miesiąca g) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza b) oprocentowanie kredytu 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marże wykonawcy stałą w okresie kredytowania. 5. Kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej na wskazane konto..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2017.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. poz. 223 Nr 1655 ze zm.) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ;.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z koncesją lub zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu /jeżeli wykonawcę reprezentuje przedstawiciel/ - załącznik własny wykonawcy;.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, fax (23) 671-83-10, ojrzen@ciechanow.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pokój nr 20 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

     

    Zdzisław Mierzejewski

    Wójt Gminy Ojrzeń

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 2236643]

    przewiń do góry