Wersja archiwalna 2010-01-14 14:43:45

Ojrzeń: Budowa (dokończenie budowy) świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia w BZP: 9913 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa (dokończenie budowy) świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Prace budowlane związane z budową (dokończeniem budowy) świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - w tym: roboty rozbiórkowe zgodnie z ekspertyzą techniczną; fundamenty uzupełniające zgodnie z dokumentacją projektową; ściany i elementy konstrukcyjne budynku; ścianki działowe; dach - konstrukcja i pokrycie; tynki i oblicowania wewnętrzne; stolarka; podłoga i posadzki; elewacje i roboty zewnętrzne (z ociepleniem budynku); wykonanie tarasu; instalacja wodociągowa i grzejniki elektryczne; instalacja kanalizacyjna; przyłącze wodociągowe; zbiornik ścieków z przykanalikiem; tablice rozdzielcze; przewody elektroenergetyczne; osprzęt instalacyjny; oprawy oświetleniowe; instalacja połączeń wyrównawczych; instalacja odgromowa; pomiary i próby montażowe. Podstawowe parametry budynku: powierzchnię zabudowy - 236,90 m2; powierzchnię użytkową - 226,59 m2; kubaturę - 1.042,36 m3; ilość kondygnacji - 1; 2/ Szczegółowy zakres prac określa: 1. projekt branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. projekt budowlany przyłącza wodociągowego i odprowadzenia ścieków, stanowiący załącznik Nr 2 do SWIZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3 do SIWZ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.12.00-0, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12.000,00.zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonanie co najmniej 5 (pięciu) robót budowlanych w zakresie wartościowym i ilościowym zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) 5) wniesienie wadium; Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 3) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ złożonego przez Wykonawcę oraz jeżeli dotyczy to Wykonawcy również podmioty określone w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ; b) Wykaz co najmniej 5 robót budowlanych o wartości lub zakresie prac zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; c) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.3 które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownika budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz inforamcji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku (określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji określonej w niniejszym punkcie, dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić przedmiotowych dokumentów (informacji bankowej lub SKOKu), może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. e) pisemne zobowiązanie podmiotów określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy to Wykonawcy, załącznik własny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, fax: (23) 671 83 10, ojrzen@ciechanow.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, pokój nr 20 (sekretariat) I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi. Umowa nr 00006-6922-UM0700164/09 RW.II./AK/0219.4-164/09 z dnia 22 października 2009 r...


Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-01-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-14 14:43:45
  • Liczba odsłon: 244
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236667]

przewiń do góry