Wersja archiwalna 2010-12-07 12:10:57
Ojrzeń, dnia 07 grudnia 2010 r.
ZP 9/2010
Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu: Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN – w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 – 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN
W dniu 06 i 07 grudnia 2010 r., od Wykonawców wpłynęły wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZP 9/2010 Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN – w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 – 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN. Poprzez udostępnienie dodatkowych danych, niezbędnych do przeprowadzenia oceny sytuacji finansowej. Zgodnie z zapisami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. DzU. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) poniżej zamieszczona/przekazana jest treść wniosków wykonawcy, wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego:
Wnioski wykonawcy A.
Wykonawca A zwraca się z prośbą o udostępnienie następujących danych:
- sprawozdania Rb-Z za 2007r.,
- zarządzeń wójta gminy w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ojrzeń za 2008r. oraz 2009r. wraz z załącznikami,
- ostatnia uchwała Gminy w sprawie zmian budżetowych na 2010r. za okres do dnia 30.09.2010 r. wraz z załącznikami,
- informacji o wysokości planowanych w okresie kredytowania: dochodów bieżących, dochodów ze sprzedaży majątku i dochodów własnych, w celu dokonania oceny sytuacji finansowej Gminy Ojrzeń w związku z ogłoszonym przetargiem.
Zamawiający z uwagi na termin składania ofert udostępnia jedynie poniższe dokumenty:
1. sprawozdanie Rb-Z za 2007r. (kliknij aby pobrać)
2. ostatnia uchwała Gminy w sprawie zmian budżetowych na 2010r. za okres do dnia 30.09.2010 r. wraz z załącznikami; (kliknij aby pobrać)
Zarządzenia Wójta Gminy w sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ojrzeń za 2008r. oraz 2009r. wraz z załącznikami, z uwagi na objętość materiału, dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego
Wnioski wykonawcy B
Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie:
- prognozy kwoty długu na okres kredytowania,
- uchwały zmieniającą projekt budżetu,
- wysokości dochodów bieżących i dochodów ze sprzedaży majątku oraz wydatki bieżące w okresie kredytowania (na lata 2010-2014).
Prosi również o sprostowanie zapisu ze str. 3 SIWZ (pkt. e) dotyczącej ilości rat spłaty kredytu [ (jest 18 powinno być 6).
Zamawiający udostępnia poniższe dokumenty:
- prognozę kwoty długu na okres kredytowania, (kliknij aby pobrać)
- uchwała zmieniająca budżet z 28.10.2010 r. (kliknij aby pobrać)
- informacja o wysokości planowanych w okresie kredytowania: dochodów bieżących, dochodów ze sprzedaży majątku i dochodów własnych, w celu dokonania oceny sytuacji finansowej Gminy Ojrzeń w związku z ogłoszonym przetargiem. (kliknij aby pobrać)
Zamawiający dokona również stosownej zmiany SIWZ dotyczącej wskazanej przez jednego z wykonawców omyłki pisarskiej.
Zdzisław Mierzejewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 2010-12-07
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-07 12:10:57
- Liczba odsłon: 234
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: