Wersja archiwalna 2010-12-07 12:10:57

Ojrzeń, dnia 07 grudnia 2010 r.

ZP 9/2010

 

Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu: Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN – w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 – 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN

 

            W dniu 06 i 07 grudnia 2010 r., od Wykonawców wpłynęły wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZP 9/2010 Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN – w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 – 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN. Poprzez udostępnienie dodatkowych danych, niezbędnych do przeprowadzenia oceny sytuacji finansowej.  Zgodnie z zapisami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. DzU. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) poniżej zamieszczona/przekazana jest treść wniosków wykonawcy, wraz z  wyjaśnieniami Zamawiającego:

Wnioski wykonawcy A.

Wykonawca A zwraca się z prośbą o udostępnienie następujących danych:

-           sprawozdania Rb-Z za 2007r.,

-           zarządzeń wójta gminy w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ojrzeń za 2008r. oraz 2009r. wraz z załącznikami,

-           ostatnia uchwała Gminy w sprawie zmian budżetowych na 2010r. za okres do dnia 30.09.2010 r. wraz z załącznikami,

-           informacji o wysokości planowanych w okresie kredytowania: dochodów bieżących, dochodów ze sprzedaży majątku i dochodów własnych, w celu dokonania oceny sytuacji finansowej Gminy Ojrzeń w związku z ogłoszonym przetargiem.

 

Zamawiający z uwagi na termin składania ofert udostępnia jedynie poniższe dokumenty:

1.      sprawozdanie Rb-Z za 2007r. (kliknij aby pobrać)

2.      ostatnia uchwała Gminy w sprawie zmian budżetowych na 2010r. za okres do dnia 30.09.2010 r. wraz z załącznikami; (kliknij aby pobrać)

3.      informacji o wysokości planowanych w okresie kredytowania: dochodów bieżących, dochodów ze sprzedaży majątku i dochodów własnych, w celu dokonania oceny sytuacji finansowej Gminy Ojrzeń w związku z ogłoszonym przetargiem. (kliknij aby pobrać

 

Zarządzenia Wójta Gminy w sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Ojrzeń za 2008r. oraz 2009r. wraz z załącznikami, z uwagi na objętość materiału, dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego

            Wnioski wykonawcy B

Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie:

-  prognozy kwoty długu na okres kredytowania,

-  uchwały zmieniającą projekt budżetu,

-  wysokości dochodów bieżących i dochodów ze sprzedaży majątku oraz wydatki bieżące w okresie kredytowania (na lata 2010-2014). 

Prosi również o sprostowanie zapisu ze str. 3 SIWZ (pkt. e) dotyczącej ilości rat spłaty kredytu [   (jest 18 powinno być 6).

Zamawiający udostępnia poniższe dokumenty:

  1. prognozę kwoty długu na okres kredytowania,  (kliknij aby pobrać)
  2. uchwała zmieniająca budżet z 28.10.2010 r. (kliknij aby pobrać)
  3. informacja o wysokości planowanych w okresie kredytowania: dochodów bieżących, dochodów ze sprzedaży majątku i dochodów własnych, w celu dokonania oceny sytuacji finansowej Gminy Ojrzeń w związku z ogłoszonym przetargiem. (kliknij aby pobrać)

Zamawiający dokona również stosownej zmiany SIWZ dotyczącej wskazanej przez jednego z wykonawców omyłki pisarskiej.

 

 Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-12-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-07 12:10:57
  • Liczba odsłon: 234
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236065]

przewiń do góry