Wersja archiwalna 2010-12-07 12:27:01

Ojrzeń, dnia 07 grudnia 2010 r.

ZP 9/2010

 

Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu ZP 9/2010 Wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu w wysokości 242.600 PLN – w tym na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010 – 200.000 PLN, oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 42.600 PLN

            W związku z stwierdzeniem konieczności dokonania zmian w SIWZ przez Zamawiającego zgodnie z zapisami art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. DzU. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) poniżej Zamawiający dokonuje wskazanych poniżej modyfikacji treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu:

W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale II  Opis przedmiotu oraz termin wykonania zamówienia w zdaniu: „Spłaty kapitału następować będą w 18 następujących ratach płatnych (…)” zmienia się liczbę 18 na liczbę 6 – tym samym zdanie to otrzyma następujące brzmienie: „Spłaty kapitału następować będą w 6 następujących ratach płatnych (…)”.

 

W związku z charakterem dokonanych zmian nie ma zastosowania przepis art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. DzU. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) Zamawiający nie przedłuża termin na składanie ofert.

 Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-12-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-07 12:27:01
  • Liczba odsłon: 238
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236672]

przewiń do góry