Wersja archiwalna 2015-03-30 13:46:57

Numer ogłoszenia: 44235 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 37413 - 2015 data 17.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ojrzeń, Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku urzędu gminy w Ojrzeniu, wraz z wykonaniem systemu wentylacji mechanicznej, z odzyskiem ciepła, oraz roboty towarzyszące. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) Rozbiórki oraz wykonania schodów zewnętrznych, głównego wejścia do budynku; b) Zadaszenia zaplecza budynku; c) Instalacji elektrycznej poddasza; d) Ocieplenia poddasza budynku; e) Ocieplenie ścian zewnętrznych, wraz z dociepleniem cokołu budynku, Zamawiający będzie wymagał wykonania podbitki, także należy przyjąć ten element prac do kalkulacji ceny. Podbitka wykonana z PCV w postaci paneli i kratek nawiewnych, zgodnie z przyjętym przez producenta podbitki rozwiązaniem. Kolor podbitki do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. Rodzaj tynku zewnętrznego silikonowy; f) Instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odzyskiem ciepła; g) Wymiany stolarki okiennej i wymianę drzwi zewnętrznych, przy czym należy przyjąć współczynniki przenikania ciepła okien i drzwi zewnętrznych, według obowiązujących obecnie warunków technicznych dla nowo budowanych obiektów, czyli: współczynnik ten powinien wynosić co najwyżej 1,3 W/m2K dla okien oraz 1,7 W/m2K dla drzwi zewnętrznych. Wszystkie zewnętrzne okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe. Inwestor wymaga stosowania szkła bezpiecznego w stolarce okiennej i drzwiowej, w każdej pozycji, gdzie jest przewidziane stolarka przeszklona. Zamawiający będzie wymagał odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia wymagań opisanych powyżej, przy odbiorze inwestycji; h) Wymianę parapetów wewnętrznych; i) innych prac objętych przedmiarem prac dla wykonania zamówienia. j) zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i innych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną, tak samo, jak obsługa geodezyjna (tyczenie budynku itp.). Rozbudowa budynku wykonywana będzie w obiekcie czynnym, co wymaga szczególnej ostrożności oraz wykonania przez wykonawcę odpowiednich zabezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabezpieczenia istniejącego budynku przed negatywnymi skutkami prac budowlanych. k) Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z ogrodzenia tymczasowego placu budowy, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonania badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 9 do s.i.w.z.); b) dokumentacja projektowa (dodatek nr 10 do s.i.w.z.); c) przedmiary robót (dodatek nr 11 do s.i.w.z); Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkich prac niezbędnych do dokończenia budynku, przewidzianych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie. 4. Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że we wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych.
  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku urzędu gminy w Ojrzeniu, wraz z wykonaniem systemu wentylacji mechanicznej, z odzyskiem ciepła, oraz roboty towarzyszące. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) Rozbiórki oraz wykonania schodów zewnętrznych, głównego wejścia do budynku; b) Zadaszenia zaplecza budynku; c) Instalacji elektrycznej poddasza; d) Ocieplenia poddasza budynku; e) Ocieplenie ścian zewnętrznych, wraz z dociepleniem cokołu budynku, Zamawiający będzie wymagał wykonania podbitki, także należy przyjąć ten element prac do kalkulacji ceny. Podbitka wykonana z PCV w postaci paneli i kratek nawiewnych, zgodnie z przyjętym przez producenta podbitki rozwiązaniem. Kolor podbitki do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. Rodzaj tynku zewnętrznego silikonowy; f) Instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odzyskiem ciepła; g) Wymiany stolarki okiennej i wymianę drzwi zewnętrznych, przy czym należy przyjąć współczynniki przenikania ciepła okien i drzwi zewnętrznych, według obowiązujących obecnie warunków technicznych dla nowo budowanych obiektów, czyli: współczynnik ten powinien wynosić co najwyżej 1,3 W/m2K dla okien oraz 1,7 W/m2K dla drzwi zewnętrznych. Inwestor wymaga stosowania szkła bezpiecznego w stolarce okiennej i drzwiowej, w każdej pozycji, gdzie jest przewidziane stolarka przeszklona. Zamawiający będzie wymagał odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia wymagań opisanych powyżej, przy odbiorze inwestycji; h) Wymianę parapetów wewnętrznych; i) innych prac objętych przedmiarem prac dla wykonania zamówienia. j) zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i innych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną, tak samo, jak obsługa geodezyjna (tyczenie budynku itp.). Rozbudowa budynku wykonywana będzie w obiekcie czynnym, co wymaga szczególnej ostrożności oraz wykonania przez wykonawcę odpowiednich zabezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabezpieczenia istniejącego budynku przed negatywnymi skutkami prac budowlanych. k) Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z ogrodzenia tymczasowego placu budowy, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonania badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 9 do s.i.w.z.); b) dokumentacja projektowa (dodatek nr 10 do s.i.w.z.); c) przedmiary robót (dodatek nr 11 do s.i.w.z); Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkich prac niezbędnych do dokończenia budynku, przewidzianych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie. 4. Wszelkie, użyte w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że we wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Gminy Ojrzeń, sekretariat (pokój nr 20) Urzędu Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Gminy Ojrzeń, sekretariat (pokój nr 20) Urzędu Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń..

Zdzisław Mierzejewski

Wójt Gminy Ojrzeń

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-03-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-30 13:46:57
  • Liczba odsłon: 243
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2236025]

przewiń do góry