Wersja archiwalna 2007-08-29 14:24:07
Ojrzeń: Modernizacja obiektu Zespołu Placówek Oświatowych w Ojrzeniu
Numer ogłoszenia: 152820 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ojrzeń, Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, fax 0-23 671-83-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu Zespołu Placówek Oświatowych w Ojrzeniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Modernizacja obiektu Zespołu Placówek Oświatowych w Ojrzeniu budowa budynku parterowego bez podpiwniczenia - w tym: 1. zagospodarowanie placu budowy; 2. wykonanie robót ziemnych i wykopów; 3. wykonanie robót betonowych; 4. roboty murowe; 5. roboty zbrojarskie; 6. roboty ciesielskie; 7. roboty sanitarne; 8. roboty elektryczne Rozbudowę budynku zaprojektowano jako obiekt parterowy, pokryty dachem jednospadowym nachylonym pod kątem 3 stopni. Projektowana rozbudowa posiada: powierzchnię zabudowy - 167,44 m2; powierzchnię użytkową - 157,97 m2; kubaturę - 527,40 m3; Zakres prac zostanie podzielony na dwa etapy: I etap - realizowany w roku 2007 obejmować będzie jedynie roboty branży budowlanej, określone oddzielnie w przedmiarze robót budowlanych I etapu (roboty ziemne, roboty fundamentowe, wykonanie ścian konstrukcyjnych, kominów wentylacyjnych, konstrukcji żelbetowej, konstrukcji stropodachu i jego warstw izolacyjnych i wykończeniowych, ścianek działowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej). Realizacja I etapu nie może być zakończona później niż 31 października 2007 r. Drugi etap obejmuje wykonanie wszelkich pozostałych określonych w przedmiarach robót prac w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej do dnia 31 lipca 2008 r. W przedmiarach robót pominięte zostały roboty rozbiórkowe oraz roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej - zostaną one wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie - przed rozpoczęciem robót przez Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.42.10-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00.zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 5) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem zamówienia o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz co najmniej 1 roboty wykonanej i zakończonej w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy, e) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.2 SIWZ które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy, f) dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugojrzen.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ojrzeń, Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń fax.: (23) 671-83-10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ojrzeń, Adres: ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń pok. Nr 20 (sekretariat) piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakres prac zostanie podzielony na dwa etapy: I etap - realizowany w roku 2007 obejmować będzie jedynie roboty branży budowlanej, określone oddzielnie w przedmiarze robót budowlanych I etapu (roboty ziemne, roboty fundamentowe, wykonanie ścian konstrukcyjnych, kominów wentylacyjnych, konstrukcji żelbetowej, konstrukcji stropodachu i jego warstw izolacyjnych i wykończeniowych, ścianek działowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej). Realizacja I etapu nie może być zakończona później niż 31 października 2007 r. Drugi etap obejmuje wykonanie wszelkich pozostałych określonych w przedmiarach robót prac w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej do dnia 31 lipca 2008 r. W przedmiarach robót pominięte zostały roboty rozbiórkowe oraz roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej - zostaną one wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie - przed rozpoczęciem robót przez Wykonawcę. W wypadku nieotrzymania lub konieczności zwrotu przez Zamawiającego dotacji celowej uzyskanej z budżetu Województwa Mazowieckiego na wykonanie przedmiotu umowy w kwocie określonej w umowie pomiędzy Zamawiającym a Województwem Mazowieckim, nie wyższej niż 75.000,00 zł z winy Wykonawcy (np. w przypadku przekroczenia umownego terminu wykonania) - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości nieotrzymanej lub otrzymanej i zwróconej dotacji, przy czym Zamawiający ma prawo potrącić kwotę kary z wynagrodzenia Wykonawcy.
Ojrzeń, dnia 29 sierpnia 2007 r.
Wójt Gminy Ojrzeń
Zdzisław Mierzejewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Dejnakowski
- Data udostępnienia w BIP: 2007-08-29
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Dejnakowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-29 14:24:07
- Liczba odsłon: 213
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: